דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארבעת הקונצנזוסים של מועדוני בריאות וכושר 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1867 פעמים ]

מועדוני בריאות וכושר הינו תחום אשר כבר שנים נלמד עד לרמת התמקצעות ע"י מומחי בריאות וכושר ובעלי מועדונים למיניהם בניסיון לשדרג את הצלחתם. לאורך השנים, מספר טכניקות הפכו לקונצנזוס ומיושמות על ידי כלל מועדוני הבריאות והכושר.

קונצנזוס ראשון :

להביא לקוח חדש עולה פי 6 משמירה על לקוח קיים. לקוחות קיימים בעלי התקשרות עם המועדון נוטים להמשיך את ההתקשרות שלהם עם המועדון. חיפוש אחר סביבת אימונים חדשה שתתאים ללקוח עד לרמה שהוא ירגיש איתה בנוח דורשת מאמץ. רוב הלקוחות מעדיפים להיצמד לסטאטוס קוו בין אם מדובר בסופר-מרקט, רופא, אינסטלאטור מועדון בריאות ואפילו מעצב שיער. המשמעות של כך הינה שמומלץ לך להשקיע את הזמן והמאמץ שלך בריצוי הלקוחות הקיימים במקום להוציא סכומים גדולים בהרבה על שיווק ופרסום שיביאו לקוחות חדשים.

קונצנזוס שני :

לקוחות אשר קנו ממך פעם הינם בעלי נטייה גבוהה יותר לקנות ממך בעתיד. כאשר לקוח מבוסס אצלך כמנוי והוא מרוצה מהמתקנים והשירותים אותם אתה מציע, סומך על שיקול דעתך והמלצותייך, מכירה של מוצרים ושירתים נוספים נעשית קלה יותר. באופן גורף, הרבה יותר קשר למכור לאדם אשר מעולם לא עשה איתך עסקים. תתמקד במכירת תוספות ללקוחות הקיימים שלך, ברגע שאדם מנוי במועדון שלך, תציע לו מוצרים נוספים. לאחר שהלקוח מרגיש בנוח לקנות ממך מוצרים, הצע לו שירותים נוספים וכן הלאה.

קונצנזוס שלישי:

קל יותר להגדיל מכירה ברגע המכירה מאשר לנסות במועד אחר למכור שוב. נתקלתם באנשים אשר קונים מוצרי טיפוח בסופר-מרקט או לחלופין באנשים אשר קונים מזון בבתי מרקחת? ברגע שהתקבלה החלטת קנייה והארנק בחוץ, קל יותר לקנות עוד מאשר לקבל עוד החלטת קנייה במועד מאוחר יותר. החברה בה אנו חיים הינה לחוצה בזמן, והלקוחות מחפשים פתרונות נוחים על מנת להקל על חייהם. יישום פרקטי של קונצנזוס זה בא לידי ביטוי לדומה בניצול מצבים בהם הלקוחות מגיעים או עוזבים את המקום. אם הלקוח סיים אימון, הציעו לו "Recovery Drink", אם רכש מוצר דיאטטי הציעו לו התייעצות עם מומחה תזונה. הרעיון של להכות בברזל כל עוד הוא חם כאשר הלקוח כבר נמצא במצב שבוא הוא החליט להשקיע בתחום מסוים כגון בריאות וכושר גופני.

קונצנזוס רביעי:

השכלה ומידע מוכרים. ככל שתציף את לקוחותיך במידע כך גדלה הסבירות שהם ירכשו מוצרים. אנשים מפחדים מהלא נודע, לדוגמה: מנוי מעוניין להשתמש במדריך כושר אך חושש שזה יעלה לו יותר מידי, שיחה קלילה עם הלקוח שבא יאמר לו שניתן לפתח תוכנית עבודה מותאמת אישית ליעדיו ולתקציבו, כגון מאמן אישי בהתחלה ליצור מומנטום ולאחר מכן פגישות פחות תכופות לשמירה על מומנטום זה יכולה להטות את הכף ולעודד החלטת רכישה. לקוחות רוצים לדעת שהם קיבלו החלטה מושכלת והעברת מידע רלוונטי ללקוח בנושאים אלו ובשפה שהוא מבין ומתחבר אליה יכולים להוות את ההבדל בין הישארות במצב של רצון סמוי לקבלת החלטה בפועל.

רשימה זו במידה ותוצא לפועל יכולה לעזור לך להיות יותר רווחי ולהעלות את רמת שביאות הרצון של לקוחותייך לרבות חווית האימון הכוללת במועדון שלך.

המאמר תורגם מאתר www. Fitnessconsultinggroup.com  על ידי רונן רמז

 

אני פה לרשום מאמרים מהנים ומועילים
אתם מוזמנים לבקר באתר החברה
http://www.ishiyashir.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב